A belső ellenőri készségek fejlesztése. Kérdezéstechnika: alapszabályok, a kérdések célja, tárgyalási holtpontok kezelése. Konfliktuskezelés: hozzáállás a konfliktusokhoz, konfliktuskezelési technikák. Kommunikációs technikák.
Anita közel 10 éven át dolgozott üzleti területeken (értékesítőként, értékesítés támogatóként, termék- és folyamatmenedzserként, projektvezetőként később business architectként) majd több, mint 10 éven át képzési és szervezetfejlesztési vezetőként a bankszektorban, az energiaszektorban és az élelmiszeriparban. Anita célja az emberek és szervezetek fejlesztése. 15 év szakmai tapasztalattal rendelkezik trénerként, coachként, mentorként, szervezetfejlesztő tanácsadóként multinacionális cégeknél valamint kis-és középvállalatoknál. Angol nyelven aktív, tárgyalóképes tudással bír, jelenleg németül tanul.