Az online ügyfélkapcsolat formái. Speciális Fincrime indikátorok ezekre a virtuális ügyfélcsatornákra. Pre KYC és KYC szűrések az onboarding folyamatban az online platformokon Esettanulmányok ügyfél-életciklusonként (onboarding, tranzakciók, számlazárás).
Csaba az elmúlt 11 évben számos ügyfelet támogatott a pénzügyi szektoron belül. Ideje nagyrészét szankciós kármentesítésekkel, KYC átvilágításokkal (egyszerűsített és kiemelt alapos vizsgálatok) és FACTA implementáció támogatásával töltötte angliai, dániai, ausztrál és magyar bankoknál, vagyonkezelőknél, brókercégeknél és biztosító társaságoknál. Fő szakterülete az AML folyamatok és rendszerek csúcstechnológián alapuló tervezése és implementálása, elősegítve a kockázatok ellenőrzését és a pénzügyi visszaélések megelőzését (többek között adatellenőrzés, szűrés – negatív média, szankciók, PEP és folyamatos monitorozás).
Csaba 2022-ben csatlakozott a magyar Deloitte-hoz mint szenior menedzser, miután 7.5 év után hazatért az Egyesült Királyságból. Az Egyesült Királyságban az angol Deloitte Financial Crime csapatát erősítette. Információs rendszerekből szerzett mesterdiplomát a WWU Münster Egyetemen Németországban és okleveles Customer Success Manager (1., 2., 3., 4. és 5. szint).